Déjà vu

Att en match tar en hel dag är lite små jobbigt. Vaknade nio för att göra allt för att få mig lite pepp före match på Kanalplanen i Södermalm. Hammarby var våra motståndare och resultatet slutade fyra - fyra. Fick donken påväg hem som alltid sitter perfekt, maha. Hemma så var det bara full fart att packa, tvätta och städa då till slut jag kom på att jag inte har hunnit köpa gusk overallen. Ouups.. Jag får panicc och till slut får jag tag på Denise och jag åker in till stan och hämtar den från henne. Under gothia veckan är jag en DH så alla vet.
Nu väntar maten på bordet och min mage kurrar för fullt så ciao!

Nu väntas ett ännu bättre Gothia med mina nya, fina, gula tjejer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0