Babe's

Shopping idag stog det på schemat och shopping blev det! Åkte runt i stora Cadillac car och gjorde allt möjligt. Åt på Steak n' Shake igen och yuummiee vad gott det är. Kom hem och packa och städa rummet för imorn åker vi till Arizona. Tränade lite program också och har nu EM låten på mobilen så flyget imorn så ska jag lyssna och träna. Stannar där en vecka och där blir det mer shopping och soooola. Mina eksem har nu gått bort (nästan) så nu är jag hur glad som helst och behöver inte gråta över mina ben. Tod kom hem och vi åkte till Babe's. Tyyypsikt Texas, inte så fint eller något och på menyn är det chicken eller chicken fried steak. Det är det man får välja emellan och miljön och dans kommer gratis med. :D
Ikväll behöver jag somna tidigt för vi blir upphämtade av klubben halv 7. Kommer sakna Texas..

Lite roliga skyltar hängde här och där. Första bilden, skylten i mitten är till din Julia.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0