Arizona cityy

Mer jetlag for bara tva timmar ? Pavagen hem sa kommer det bli Arizona till Dallas, Dallas till London, London till Stockholm Sweeeden. Snacka om jobbigt och sen fyra dager efter blir det Stockholm till Helsinkii, Finland.

Imorse klockan sex akte vi till flygplatsen och vantade pa varat fina plan som skulle aka till Arizona. Men nej, det var sonder och det tog fyra timmar extra. Vi snacka med Sky, en kille som vantade pa flyget ocksa men han skulle hem till sin militarbas i Florida och han snacka om att han verkligen var sugen nu att aka pa krig som jag fick reda pa att han ska gora dagen efter den fjarde. Till slut fixar dom ett nytt plan till oss sa vi kommer ivag till slut. Sov i tva timmar och da var det dags att landa. Landade, fixa bilen och 112 grader F stog det pa bilens stora skarm. Kopte mat och gooooott pa hog niva och vi akte till morfar Zippy och Mary. Deras grannar ar i Europa sa vi fick hela deras hus for oss sjalva sa snacka om party. Gick over och vi sag pizza sa vi fyra tjejer gluffsa in oss en bit var. Poolen sen och Arizona sol. Inget man kan tacka nej for! Tva timmar i solen och sen borjade det bli lite for mycket. Mer klarar man inte. Duscha och sen gick over igen och nu blev det pokerspel och firade Vickan lite bra for hon tog studenten iar. Wey..
Vet inte riktigt vad som kommer handa ikvall men klart som fan vet jag att det kommer bli roligt.
Saknar dig Rasmus, och mina fina tjejer. & jag fyller ar om nio dagar. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0