Denna vecka har inte varit att leka med

Länge sen det kom ett inlägg från min del men denna vecka har varit sjuk. Träningar varje kväll fram till klockan elva, kungsberget onsdag som var väldigt lyckat förutom vädret. Sista träningen idag med dj18 sen begär det av till Umeå där vi ska spela sm. Riktigt taggad men har inte räknat med så mycket speltid från min sida. Idag har dagen varigt riktigt skön. Svenska på morgonen, fotboll och även denna gång blev det bara fys för mig. Jag, Julia och Jessica åkte buss till stan och åt lunch på Unico. Sallad blev det för alla oss tre. Kvart i ett samlades vi utanför Stadsteatern. Vi skulle så på " Den blomstertid som kommer". Föreställningen var väl ingen höjdare men den gick absolut att titta på. Buss hem med Julia och nu sitter jag här och har precis kommit hem från en prommenad med hundarna. Nu ska jag äta lite och packa tills imorgon. Bussen åker ett från Scandic så det betyder sovmorgon för min del. Juste ska bara påpeka att jag kommer vara ledig imorgon, ohyes!
 

                                                         Mer bilder kommer när jag har fått ordning på min data.




                     


Kommentarer
Postat av: julia

min sallad gör ju hela bilden!

2010-01-28 @ 22:20:25
URL: http://tangys.blogg.se/
Postat av: jessica

nej matildas.... yuuuuuuuuuummmiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

2010-01-29 @ 23:33:51
URL: http://tangys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0