Underbart var ordet

Nu är jag hemma från en natt hos Jessica med Julia. Vi börjar från fredagen där våran lilla saga började. Skolan blev det såklart först, ingenting hände och de timmarna i skolan var ju såklart sega.. Sen satte vi oss på bussen ner mot stan där vi ät en sallad på cupido. Tog sexan sen där slutmålet var Allianshallen. Vi träffade Emma Bergström, Denise Höglund och Julia Blomqvist som vi satte oss med och kollade på Saga-Storvreta p94. Spännande match där Storvreta vann med fyra-två. Efter matchen åkte vi med tuben till stan och handla godis, 65 kroner.. Elvan väntade på oss och vi åkte till Sunnersta. Ingen var ju hemma hos Lambeckarn så vi knackade runt och frågade vad pappa Lambeck var, men nej han var borta. Vi gick in hos boxaren Adam med dom sköna kommentarerna. Efter en kvart hos Adam kom pappa Lambeck och Emma hem så vi gick rakt in och drack några glas pepsi. Smakade också på den underbara handkrämen som Julia och Jessica lyckades få i mig, inte tandkräm.. Pizza blev det men jag har inge minne om hur det smakade för allt var slut eftter tre tuggor. Mycket skratt och film avslutade våran underbara dag tillsammans. Imorse lämnade jag och Julia Sunnersta och vi åkte hem. Träffade mamma på stan och vi gick och köpte skidkläder, i år blir det svart jacka med vit byxor.
Saknar redan dagen, natten och morgonen med tjejerna! Helgens kommentar blir nog en som Jessica klämde sig ur när vi var i Allianshallen när två minuter hade gått under matchen, men vilka vinner då? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0