Tre pizzor och en slice!

Hej hoppsan onsdag, det vill säga - jobbig dag i skolan dagen!
Men om jag måste erkänna så kan jag säga att det här va den bästa onsdagen jag har haft. Vet inte varför för inget speciellt hände. Mest nackdelar! Äckligmat, frös häcken av mej, fick reda på tre prov som vi ska ha, specmatte med spec Julia & Denise. Lite sånt skit, haha men träningen gick iallafall väldigt bra. Tyckte jag, men inte mina hopp - har för stor press kanske?

Kom hem till min familj, åt mat, duscha och nu ska jag igentligen packa men jag har verkligen ingen lust!
Mamma kommer ändå att få packa åt mej för som sagt - VÄRLDENS DÅLIGASTE MÄNNISKA PÅ ATT PACKA!
Hoppas verkligen min o Julias plan funkar till kungsberget! Kommer bli sjukt bra då. Hoppas!

Men nu måste jag börja packa! Smsa imorn allihopa, behöver lite underhållning förutom tv o data i bilen. Puss



mycket, mycket snö kommer det att bli i Åre. Imorn sticker familjen och grannar till Åre, mys! Kommer hem på söndag natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0