Sug match

Rubriken kan ju verkligen stå för sina ord. Ja matchen blev inte som vi hade tänkt oss. Motståndet idag var ju Östhammar. Dom stora sakerna som bara springer för att bara tappa vikt, inget skön spel alls. Matchen gick och matchen slutade tre-tre mot ett bottenlag och vi kunde ha tagit en tredje plats. Känns inte bra just nu. FBCs damlag hade match direkt efter våran så jag, Linda och Emma stannade och tittade på den. Precis innan match skulle börja så ropade dom upp Anna, Maja och mig, för vi skulle gå fram och få blommor. Anledingen var att jag och Maja har ju tagit SM GULD och Anna är med i landslaget. Haha blev en aning chockad. Åkte hem efter matchen och under tiden hemma har jag hunnit med att tvätta hundarna, duschat mig själv och målat naglarna. Känns bra och jag är nöjd över min insatts med hundarna. Händer inte ofta men nu luktar dom gott så nu blir det mys. Skolan imorgon och jag ser inte ifram emot det, plus träning med sm laget. En trött brud ser ifram emot veckan med stormsteg. 

                            
                        Skolavslutningen i sexan, det var då våran tid tillsammans började på riktigt.
                                                                

Kommentarer
Postat av: Anonym

och fortsätta föralltid bästis <3

2010-01-25 @ 18:34:37
URL: http://ta

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0