Sovmorgon imorgon, yes!

Dåligt med inlägg från mig men tiden har bara inte räckt till. Första skolveckan har ju varit helt okej faktiskt. Lite segt bara. Har ju fyllt femton också, ohyes! Helgen har varit jätte lugn med inga matcher, skönt som fan! Fast idag har min dag varit riktigt bra för jag har träffa underbart folk nu på kvällen, upplandslaget. Vi träffades alla på Storvreta - Pixbo matchen där vi skulle gå in på planen i period pause. Efter det blev vi bjudna på tre rätters middag, mycket flott. Laxmacka till förrätt, kyckling till huvudrätt och glass till efterrätt. Mycket mycket gott.
Imorgon börjar skolan och alla träningar igen, fast börja dagen med sovmorgon är inte dumt. Så jag och Julia sover imorgon medans Jessica åker till skolan och har fysik, det gillar vi hårt! 

Varför går det inte att ladda upp bilder för, jag lackar hårt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0