Otrogen, misshandel och knark?

Skolan idag var skön med svenska på morgonen, fotboll med fys och sen hemkunskap där vi gjorde pastagratäng och crepes. Sen tog jag, Denise, Julia Och Jessica åttan till stan där Denise lämnade oss och vi gick till Musikenshus. Vi skulle lämna in prao papprena men vi fick vänta en timme för att hovmästaren var på möta. Vi gick och köpte godis. Gick tillbaka till Musikenshus där kvinnan och mannen satt. Precia som Jessica så var det så sjuk läskigt! Vi satt där som tre spända ja du jag vet inte vad men sjukt var det. Otrogen het, misshandel och kanske knark var inblandat. Dagens hjälte går nog till Jessica som "gick emellan" mannen och kvinnan när dom slogs, haha bra! När vi hade lämnat den osäkra platsen så gick vi ner och lämnade inte papprena. Vi sa hejdå till varanndra och jag och Julia gick till bussen för att ta tvåan hem. Åt mat med familjen och sen var det bara att ta på sig innebandy kläder och åka till kära Allians. Direkt efter träningen var det möte med JSM arton laget. Nu sitter jag hemma och planera dagen och den ser nog ut så här: skolan, jag Julia & Jessica åker ner på stan och sen till Allians och tittar på match och sen så myser vi. Dagen ser ljus ut! 

 



                                                                 

Kommentarer
Postat av: Emilia Olsson

Fin blogg XD<333

2010-01-23 @ 17:22:20
Postat av: Jessica

haha, tack Emilia

2010-01-24 @ 00:16:59
URL: http://tangys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0