On the road again

Nu har vi suttit i bilen väldigt länge och nu börjar jag få ont i rumpan igen. Vi åt lunch på Sibylla i Sundsvall. Kom på sen att laget är ju där och spelar cup. Vi tänkte åka förbi och kolla men vi bestämde till slut att vi skulle bara börja åka hemåt. Ganska skönt för jag vill inte komma hem för sent. Imorn är det ju skola, inte roligt men det är det man måste göra varje dag när man är fjorton.
Nu tror jag faktiskt att vi börjar närma oss Gävle så det är ju inte överdrivet långt bort. Vill tillbaka till Åre och åka skidor! Imorntar jag sovmorgon som alla andra ska så det blir ju ändå skönt. Men nu ska jag ta Emmas Ipod och lyssna på hennes musik. Klem



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0