Mycket lyckad dag!

Skolan va ju helt okej. Roligt att träffa alla igen och så. Ingen fotboll idag också som va skönt! Efter skolan så gick jag, Matilda och Julia ner på stan och missa precis bussen till Ikea, surgubbe. Men istället så gick vi till Musikens hus och cafèt därinne hade nyss stängt. Vilken otur. Men för den trevliga killen vid infon så kom ''hovmästaren'' direkt och ville ha oss. NICE!
Sen gick vi till stan och fika vid S:t per gallerian, mums. Sen vidare till olika affärer och kolla lite. Jag hitta en blus och Julia köpte också en och fick en annan tröja av Matilda. Mycket lyckad dag!

samma blus som Julia över åt höger men i blårandigt.
blå rosett ring i bakgrunden jag fick av Victoria när jag kom hem.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0