Ladies, fellas ready for take off

Tjo! Känns lite dåligt från min sida med bloggandet men det ska bli bättre. Tycker bara det är så tråkigt när man inte har någon rolig bild till. Skola segt som vanligt men dom bästa gjorde allt bättre. Som Madde o Julia skrev så hade vi matteprov idag. Hej ig! Fick rusa till bussen och sen rusa hem för träning som Elin och Emma suprisade med musiken. Alla blev helt chockade men samtidigt överlyckliga, iaf jag. Så nu känns hela programmet o så helt, om nu fattar vad jag menar. Nu väntar vi bara på dräkterna.

Eller vet alla vad jag snackar om..? Ibland känns det verkligen inte så. Cheerleading snackar jag iallafall om. & nu tänker alla på några töntiga tjejer i kort kjol som hejar på coola killar med ''sånna puffar''. HELT fel! Vi tävlar o tränar på elite nivå. Tränar tre gånger i veckan och när vi tränar så tränar vi hårt. Sjukt hårt. Som Nicole sa typ igår så fråga hon vilket va jobbigast mellan cheer o fotboll. Jag säger helt klart Cheerleading!
& nu tänker typ alla cheerleaders att jag är fett fjollig att skriva såhär men det är fan sant att ingen förutom tjejerna o dom i min klass fattar typ vad vi gör. Alla säger (Joakim) att det är fett tråkigt att stå under och kasta små tjejer och sånt men det är faktiskt sjukt kul. Tro det eller inte. Så många smällar och så mycket skäll man får för saker man inte gör eller om man fegar så till slut blir ALLT värt det. Jag blir småsur när jag skriver det här för jag blir fan arg när ingen förstår! luuuugna dej Jessicaaaaaaaaaaaa......

Ni sa bilder, här får ni cheerbilder.


2007/2008


2009 med Bobcats


Måndags, lite småskojj bygg fast andra sidan saknas.

En liten bättre blick över cheerleading kanske?



Kommentarer
Postat av: julia

haha babiiii :)

jag skulle vilja cheerleada, men det är nog too late :(

2010-01-20 @ 22:30:23
URL: http://tangys.blogg.se/
Postat av: jessica

hahah, sööt! :)

det är roligt att cheerleada, jag försöker ju lära er lite men det går inte så bra hittils.. (a)

2010-01-21 @ 17:24:12
URL: http://tangys.blogg.se/
Postat av: julia

haha neeej exakt! <3

2010-01-24 @ 18:29:11
URL: http://tangys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0