I got me, myself and I

Ja tjeena! Känns som om det är jag som håller bloggen i liv när jag är bortrest, haha. Men tyvärr så kan jag inte leva utan datorn. Jag, Jonas o Emma sitter nu vid matbordet efter en halvtimme i bastun, sjukt otroligt skönt! Dricker latte och äter Geisha. (Julia & Matilda, jag dricker latte, kolla!) Men iaf snart ska vi byta om o så så vi kan gå till Copperhill eller Holiday club för att äta middag. Idag var det sjuktskönt at åka skidor, P E R F E K T väder! Det va plusgrader och sol längst upp! Efter en lång dag med massor skidåkning och sol så åkte vi ner till fjällgården och där var det såklart Afterski. Ganska trångt va det så Victoria, Helena och Sebastian åker hem igen och vi andra hittar plats vid en brasa. Emma sitter typ på veden och dom andra står. Jag me tills jag får någon killes plats, mohaha! Sen tyckte typ fem dansk/finsk/norska killar om att ta kort på mej o sånt. Haha, mamma garva sönder. Vet inte riktigt vad dom snacka men dom ville iaf ta kort och sen helt plötsligt snacka dom engelska och då fatta jag. Haha, knäppa! Samma sak hände vid liften när jag o Victoria åkte bort från alla sen kom en dansk tror jag och bara snacka och vi fatta ingenting!
Efter en stund där så åker vi hem och jag drar världens vurpa rakt ner i ett vattenhål och sen ansiktet först sen  rullar jag ner för backen, typiskt mej!
Men nu ska jag byta om och fixa mej så drar vi och äter!



bild från igår, in action!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0