I bilen mot underbaraste Åre

Godmorgon! Jag vaknade åtta och gick ner och packa det sista, åt frukost sedan hoppa jag in i bilen/bussen. En minibuss, sjukt mysigt! Familjen Åberg kom över och packa in deras packning in till bilen och sen så låg alla barn ihop mosade i baksätet. Haha. Till slut så börja vi rulla och en film sattes på. Efter kanske en halvtimme blev jag uttråkad och satte på datan & börja smsa Julia som sitter nu på Statoil och äter bullar o choklad och drick latte.
Om typ 7 timmar är vi framme och vi boka nyss två banor för bowling o sedan spa. Men först blir det restaurang vid hotellet.

& för er som inte vet!
MATILDA FYLLER FEMTON IDAG! Grattis hjärtat! Jag behöver dig mer än vad jag älskar dig och jag älskar dig otroligt.



Kommentarer
Postat av: ssandrallarsson

grattis då :)

2010-01-17 @ 18:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0