Fotomodell nästa

Som ni ser på rubriken så ska jag nog sluta att sattas på att bli bloggare och hoppa över till ett nytt spår, fotomodell. Idag så vaknade jag vi tio, gjorde mig i ordning och sen direkt till idrottenshus. Där skulle vi som var med distrikt fotas till Innebandy magazinet. Vi fick först ta en grupp bild, snyggt snyggt blev det! Sen så vald dom ut sex styckna tjejer samt killar som skulle visa olika gym positioner. Haha å herregud, när dom där bilderna kommer i tidningen så ska jag inte gå ut under hela den månaden! Efter den timmen i gymmet så åkte jag, Sofie och Amanda och träffa Sara, Maja, Johanna och Mickis på stan. Vi tog bussen med Oliver, Carl, Magnus och Carl. Vi vandrade vidare till Cupido och åt med folket. Pappa hämtade mig sen och vi åkte till Cykel och Skidstället där jag köpte ett nytt blad och innomhus fotbollsskor. För imorgon åker det stora segertåget till Solna och spelar AIK girl star cup. Första cupen, matchen och första fotbollspasset med laget sen utomhusträningarna slutade, är grymt taggad! 
                              
                        
                                                         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0