Första dagen i backen

Tjooooo, vakna som en spört och gick upp o åt Jonas bästa bröd. Gick ganska snabbt och vi var redan i backen. Jag och Victoria stack till dom roliga backarna och värmde upp till morgondagen. Jag blev väldigt snabbt kall och det va verkligen inte roligt! Jag o V fick också åka igenom hela Årebackarna för att få lite käk.. Men det va värt det, haha. Victoria fick dagens vurpa! HAHA jag dör ! Pappa och Jonas kör störtlopp ner för en isbacke och jag satt mej ner o börja hoppa ner för backen och Victoria åker upp och ska hoppa ner för stupet och sen bara köra. Men hon vurpar och ruuullar ner för backen! Jag garva ihjäääääl mej! Personer i liftarna garva också!

Afterski som va skooooojj och sen så gick vi till Ica o sen vidare hemåt. Nu lagar mamma mat och alla andra sjunger massa o spelar kort. Jag är osocial och bloggar som ni ser men snart ska jag jooina dom sen ikväll ska vi basta och hoppa in i snön! hihihoooo.



bara välja, fint eller fint?
& det va minus 27 längst ner och längst upp så var det +7!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0