Fixat lite här på bloggen

Såg att jag fixa lite här ?
Ändrade text, fixa bakgrund där uppe ↑. Ändrade färg också under alla inlägg och fixa kategorier. Finns en till mig, Matilda, Julia och när vi bloggar tillsammans. Så om ni exp. vill läsa alla Julias inlägg så trycker ni på Julia som finns på höger sida under ''Kategorier'', bra va ? :)


JULIA & MATILDA ! - om ni inte fattar hur man gör med det där kategorier så ring. & om ni inte tycker om det jag gjort så säg till så tar jag tillbaka! Puss






Kommentarer
Postat av: Erika Bodin

Jag tycker att det blev mycket finare nu. Bra jobbat tjejen!!

2010-01-10 @ 00:24:10
Postat av: Julia

Ser inte så bra nu för jag e inne på mobilen, men kollar imorgon :) vi ses imorn med. Godnatt älskar dig (:

2010-01-10 @ 02:27:56
Postat av: jessica

försov mej så jag kom aldrig upp.. älskar dig ändå.

2010-01-10 @ 14:26:13
URL: http://tangys.blogg.se/
Postat av: julia

det är jag som ska säga ÄNDÅ ..

2010-01-10 @ 18:55:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0