2012

Som sagt har Fanny varit här idag och vi hade det jätte mysigt! Dagen började med att Fanny ringde mej runt elva. Vaknade och tänkte svara men hon la på. Hade fått typ sex sms av henne och ett missat samtal. Efter lite tjat och fem bra anledningar att vara hos mej i Sunnersta. Nästa gång här vi hos dej Fanny! Till slut gav jag mej och Fanny kom till mej runt ett. När hon klev in i huset va jag och pappa helt upptagna av pangpang. Vi avslutade det ganska snabbt och jag och Fanny börja beställa biljetter till 2012. Vi tog sedan en promenad till vattnet och tillbaka. Mycket mysigt. Sen va vi i bilen påväg till staden. Tog pappas kreditkort och tog ut biljetterna sen godis o cola. Julia Blomqvist träffa vi även med hennes familj som satt två rader framför oss. Garva ihjäl mej när jag märkte att man inte såg lillJulia. Filmen var grymt bra med trevligt sällskap. Och tårarna kom cirka fem gånger, haha. :(
Nu sitter jag i köket med mamma och planerar vad vi ska köpa till våra tre badrum som ska göras om. Och nu är det Let's Dance.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0