Sjuk

Ojojoj.. Längesen och dåligt av mig. Men jag har inte haft tid så vad skulle jag göra? Haha men nu är jag här.
I söndags var jag med Fanny. Vi åkte först till gamlishallen, sedan till allianshallen och träffade Joel. Åkte förbi bolandskolan, heeelt onödigt men men. Efter tjugo minuter där åkte vi till fyrishov. Var med lite folk där också. Jag och Fanny åkte buss hem och spelade spel och kort med Daniel & Pontus. Vi somnade sedan såå gosigt.
Dagen efter spelade vi kort igen ett tag och kollade på idol 2004-2009. Åkte hem till Simon efter det. Kom hem idag helt genomfryst och sjuk. Känns inte riktigt bra när det är DM final och cup i helgen. Att ha ont i halsen är inte direkt det härligaste som finns.. Har legat i sängen och kollat på filmer i flera timmar, kollat på paradise hotel med mamma och pappa också, laddade hem det på viasat saken, tror inte ens det har visats på tv än(?) Respekt.
Snart ska jag sova. Puss.


Varför inte lägge in två  fina bilder också? Första bilden stod jag och Pontus för. Stackars Fannys kudde, ja och mest stackars Fanny.. Andra bilden är den coola spelplanen.


Kommentarer
Postat av: fanny

MYYYYYYYYYYSIGT

2010-01-12 @ 19:42:55
Postat av: julia

MYCKET MYSIGT

2010-01-12 @ 20:10:36
URL: http://tangys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0