Atikka bababa

Kom nyss hem. Har väntat att få tid hos min tandläkare jätte länge när vi inte har bokat tid. Till slut fick vi tid och tog massa bilder på mina tänder. & två av mina fram tänder har typ en spricka långt in och dom har flyttas. Sen så är min käke typ sne eller något. Får inte äta något hårt på två veckor och ska gå runt med halv öppen mun för att inte överbelasta käken. Nu är jag hemma och kollar på disney channel. Kanske går tillbaka till skolan till fotbollen men får ändå inte träna idag. Mamma sa att jag fick välja. Imorn blir det fjällnora för mej och Julia.
Ha det så bra! / Donald duck

 



 


Kommentarer
Postat av: Debora

Hej, jag hoppas verkligen att det blir bra med dig! Tänker på dig!! kram <3

2010-01-26 @ 16:16:27
Postat av: jessica

tack debora! det är absolut inte ditt fel! <3

2010-01-27 @ 15:22:40
URL: http://tangys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0