Tjabba

Hej, som sagt lovade jag berätta om igår. Började med att vi åkte ner på stan efter skolan och hämtade prao papprena. Dom bjuder på lunch, YES skönt! Träffa galna man och frun igen på toaletten som var sjukt läskigt, igen. Sen åt vi på cupido som var sick yummie och Julia köpte en svart tröja på Åhlens. Sen tog vi bussen till Allians och kolla på saga - storvreta p94 och träffa massa där. Tillbaka till stan och köpte godis sen hem till Sunnersta. Vi blev utelåsta så vi fick leta efter pappa och Emma för mamma var på träning och Victoria va på fest. Men till slut gick vi hem till Adam och värmde oss där tills Emma ringde och sa att hon va hemma. Efter varit hemma en stund så beställde vi två pizzor, Ost pizza och en Grekisk bond pizza. Haha, dom två var borta på tre stora tuggor! Somnade till Ice age 3 som vi kollade klart på imorse. & godis till frukost. Lite senare blev det också en macka, haha. Hittills har vi inte gjort så mycket än att bara mysa och sånt. Julia och Madde ska snart gå till bussen och då får dom en hamburgare to go. Sjukt mycket mat det har blivit dom två senaste dagarna känner jag. Men nu ska jag städa mitt rum för nu går dom. Citat från Ica age 3, ''I'm a lonely loner!''  Det passar ganska bra nu!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0