Cheer freak

Första cheer träning iår. Lite taggad men ändå inte. Emma är hemma med halsfluss och jag är rädd att hon har smittat mej, för jag har jätte ont i min hals. Och såklart i mina tår. Inge bra start på dagen, den kanske slutar bättre!

Dagen börja med att alarmet gick INTE! skulle vakna halv tio men ist vakna jag halv ett. Inte så smart när Jocke väntade i gamlis. Förlåt! Menar det! Jag gick ner efter att fått ett hjärtattack av tiden så va David där och snacka med pappa så sprang upp igen och satt på morgonrocken. Åt frulle och satte mej framför tvn och kolla på gamla avsnitt av The Hills.

Sen NU, klockan halv tre börjar jag byta om till cheer. Haha, freak. Satt på lite peppig musik och kolla igenom hela programmet. Det börja med att jag glömde hur vi börja. Obss. Allt satt som en smack sen:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0