Vilken blick, jag fick, när han gick, med hans mick, & så hiick

En lång och jobbig dag idag. 250 gäster, plus cafèt och sen fick vi duka till middagen och allt måste vara perfekt.
Matilda var störtskön när hon ääägde ut en tjej som jobbar där. Haha, låter helt fel men hon är liten och kaxig och går runt och tar på allas höfter.. :(
Sen åkte jag och Julia hem till henne och satt ute och snacka medan vi vänta på nyckel. En kvart på oss att byta om och sen dags för min första träning som en guskare. Härligt, härligt! Nu väntar badet på mej och imorn blir jag ensam med Johan, Mårten och Erika för Julia och Madde ska spela innebandy med skollaget så dom dissar mig. Men nu rinner det över kanten!


Kommentarer
Postat av: Julia

Jahaja, du skriver grejer jag glömmer, tack :D

2010-02-17 @ 21:43:05
Postat av: Jessica

Jag vet att jag är bra :)

2010-02-18 @ 17:24:51
URL: http://tangys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0