Boom boom

Franska prov och mattant. Kan det bli värre ? Provet gick ju helt okej men jag är ju helt efterbliven så kommer jag ändå få ig när jag tycker att det gick bra, haha måste börja tilltala till mej själv att jag inte är bra på franska. Sen blev jag mattant med Jonte, Nelly och Erik. Drygt men ändå ganska roligt men det va bara för Erik och Jonte skämtar hela tiden. Sen blev det två till lektioner för mej. No och matte, båda gick ju ganska snabbt sen hem direkt. Jag var hemma i tio minuter och då stack vi till träning. Fick lite socker i min kropp och då blev jag nämligen fem gånger gladare. Träningen gick super faktiskt. Typ första träningen på länge det har gått bra för mej och så. Körde min boom boom varje gång också...(a) Nu sitter jag här nyduschad. Två dagar kvar och sen är det prao i två veckor och sen sportlov!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0