Direkt från Åre

Har inte kommit många inlägg från min sida på sista tiden men jag är ju som sagt i Åre oh det kommer bli svårt att blogga varje dag men ska försöka. I fredags så var ju jag, Julia och Jessica på bio, vi såg "Farsan". Filmen var bra men annars så var den inte speciellt ett dugg. Lördags mys blev det sen i Storvreta med Evelina Lina, Linda, Anna och Amanda. Hur mysigt som helst med god mat och allt! I söndag, alltså igår så åkte jag ju som sagt upp till Åre vid tio tiden , men vi kom fram till stugan vid sju tiden. Alltså nio långa timmar i bilen, gillas verkligen inte. När vi kom fram så packade, åt och sen blev det film på kvällen.
Får hoppas på att det blir av attt åka skidor idag för just nu är det tjugosju.två grader kallt ute..


Bilden är tagen nyss utanför våran stuga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0