The last day

Ja, som ni alla ser så är det jag som håller bloggen vid liv nu. Jag vet inte vad Matilda och Julia gör men något gör dom iallafall.
Igår var mysig som vanligt med dom bästa. En lång och jobbig dag på ''jobbet'' men sista timmen var sjukt kul. Först så sprang vi tre tjejer och Andrea runt och fotade i rulltrappan, i cafèt och massa. Sen gick vi ner i köket och fotade alla och busade lite. Vi gick upp på sjätte och sjunde våningen. (Backstage, greenroom, och alla rum för artisterna) Efter allt spring och lek så gick vi ner igen och vi börja göra våra egna Latte macchiatos med karamell smak. UNDERBART! & vi alla fikade. Kommer verkligen sakna alla där! Två veckor gick förbi såå snabbt! Helt galet! Runt kvart över fyra börja vi kila neråt och vi skrev i boken för sista gången. Vi bokstavligen sprang ner till bion och kolla efter biljetter sen första bussen hem till Julia och nästa bussen tillbaka. Kanske den kortaste men roligaste bussresa jag någonsin har upplevt. Ja, det var då två killar som går på vid diös typ och ena killen ramlar så han har ena benet på bussen och den andra på marken. Åå det var så roligt! Vi kunde inte hålla oss för garv och stackars killen skämdes säker jätte mycket!
Sen så fick vi tre platser längst fram på Farsan. Filmen har ingen mening men det var ju lite småkul. Hehee, sen var det roligt att vi träffa Felix och Sandra där också. Small world!
Sen hann jag precis med bussen som var påväg mot lilla Sunnersta.

Idag ska jag till Nacka och kolla på när Emma ''tävlar'' och träffa min saknade Nicole!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0