Tre månader med älskling!

Igår morse så vaknade jag vid halv sju för att byta om till matchkläder. Åkte till Hedemora runt halv åtta där tre matcher väntade. Första matchen mötte vi Hammarby. I den matchen blev det 5-3 till oss! Andra mötte vi Slätta och då spelade vi 8-6. Sista mötte vi Sala och då blev det 9-1. Så vi vann alla matcher och gick då vidare till Göteborg. Där ska vi spela SM slutspelet, bland dom åtta bästa i Sverige. Så det är inte helt fel!
Kom hem vid kvart i sju, hämtade pizza och sen kom Simon. Han sov här tills idag. Mormor & morfar kom förbi ett tag och fikade också.
Idag är det ju inte vilken dag som helst heller. Alla hjärtans dag och tre hela månader med min älskling.
Söt som han är så fick jag det här av honom:

JAG ÄLSKAR DIG
Det här fick jag av mormor och morfar: Lite handsprit och läppbalsam (a)

Och utav mamma och pappa: En tröja (:

Ska till gränbycentrum med mamma senare och då kanske det kommer bild på något mer!


Kommentarer
Postat av: Frida J

Söt Simon, haha :)<3

2010-02-16 @ 21:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0