ÄNTLIGEN HEMMA!

Saknat mig? Min data har inte varit sig lika på ett tag men nu lämnade min kusin huset och lämnade efter sig i fungerande data. Så jag är back on track bitches.
Veckan som sagt har varit väldigt grön och hel skön. Sorgligt med bara en vecka kvar på Musikens Hus nu men en vecka ledigt efter det hela är ju helt okej. Helgen har inte varit speciell på något sätt, eller jo vi är vidare till slutspel i Göteborg som går bara om två veckor! Ett steg närmre Svenska Mästare, så det är bara att köra nu.
Idag blev det match för mig i Alunda. Själv var jag inte taggad ett dugg plus att vi förorade med sju-två. Inte okej men en annan sak som är ganska stekigt är att jag leder utvisningsligan med hela tio minuter på en säsong. Kungligt värre. Nej men nu ska jag plocka fram min grön tröja för imorgon blir det jobb som står på schemat.

Grattis Julia och Simon som har varit tillsammans i tre månader nu.

Kommentarer
Postat av: julia

tack älskling :D<33333

2010-02-14 @ 21:55:47
URL: http://tangys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0