En galen apa

Ännu en dag på Musikens hus. Kämpade upp imorse utan feber så pang sa det och jag var påväg till bussen och då åkte Helena och Emelie så dom erbjöd sig att köra mig. Klart tackade jag inte nej och hoppade in i bilen. Dagen gick förbi väldigt snabbt också och det var som alltid mycket roligt. Imorn är det Limpans sista dag och det kommer vara båda skönt och inte roligt att slippa dig. Vi var uppe längst upp på musikens hus idag och dukade för Jonas Gardells ''mingel fest'' och provade alla soffor & stolar. Det är mycket roligare nu när alla har kommit ur sina små skal och blivit mycket roligare och snällare. Jag fick också servera mat idag, eller vad man nu ska säga. Haha, det var också roligare att man fick prova på något nytt. Inte bara plocka bort allt och duka med Carlos.
På söndag kommer det inte vara så lyckad alla hjärtans dag för jag har först träning från halv nio till tolv tror jag och sedan träning igen från fem till åtta, yippie!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0