Prao på Mh

Hej och förlåt. Jag var övertrött igår när jag kom hem klockan halv tio från cheer. Super duper bra träning och dag på Mh. Får jätte ont i fötterna oh i ryggen från att gå runt hela dagarna, men det är så roligt! Ganska så svårt att förklarar vad vi gör och det låter tråkigt men det är faktiskt jätte roligt. & alla böjar bli snällare, haha. När Matilda loggar in så får ni lite härliga bilder på oss i våra härliga gröna tröjor, svarta föklädet, och linnet som alltid åker upp. Idag har man fått roliga kommentarer och komplimanger som gör dagen som bäst !
Nu ska sätta på tvn och tvinga Emma eller Victoria att massera mina ömma fötter och sen ska jag sätta in min gröna tröja i tvätten, haha!

Matilda i sin söta, lilla, gröna tröja.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0