Musikens Hus

Blev inget bloggande för mig heller igår kväll för jag var verkligen helt slut! Så glad att jag valde Musikens Hus för allt är ju roligt, till och med att plocka disk med Julia när man är helt övertrött. Helt otroligt faktiskt. Idag gjorde vi ungefär samma saker som igår men det blir bara bättre. Kunde inte äta med Julia och Jessica idag så mina matkompisar blev Mårten och Johan. Helt konstiga samtalsämnen under hela lunchen men det är smällar man får ta om man jobbar med killarna. Fanns det bestick på medeltiden? var till exempel en fråga som dom pratade om. Övertrötta prao elever är inte att leka med. Längtar redan tills imorgon och där ska nya bestick lådor plockas, underbart..
Här kommer bilder från dagen, en fika pause var det just då faktiskt.




& i disken.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0