Hemma

Nu är jag hemma igen och vaken eftersom lilla Frasse fågel fick lite pms. Dom få dagarna vi har varit där har det varit underbart.

Under dom korta dagarna vi har varit där har vi hunnit med att gå på spa, åkt upp i bergen och hitta ett hus (som vi ska ha!) Gått i alla höga sand dynorna som har blåst över från Afrika. Bara varit vid poolen och chillat sönder. Ätit oss tjocka på mat varje tre timmar typ. Handlat och mer. Vill verkligen tillbaka men det är faktiskt skönt att vara hemma, vet inte varför.

Igår när vi skulle landa kom jag på att jag bara hade gladiator skor på mej. Så jag fick tänka snabbt och drog ut ett par raggskockor som jag hade under. Bättre än vd mamma och Emma hade. Dom hade minnsan bara flipflops på sig.


Ni får e ful bild för alla andra håller på att ladda över!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0