Helgen och dagen

Helgen spenderades ju i Umeå med sm spel. Gick väl inte som planerat och vi åkte ut mot Mora. Resan dit och hem var både riktigt roliga med frågesport, film och grejer, men vissa stunder vill jag bara glömma och jag säger bara att ni kan sluta vara så omogna och förstöra. Tack Julia för samtalet från Sundsvall! Kom hem med bussen vid elva tiden på söndagen och sen upp igen på måndag för skola. Inget speciellt förutom boxning på idrotten som var riktigt kul. Sjukt ont i ryggen och i benen efter passet! Idag är det ju tisdag och riktigt tunga lektioner på morgonen, engelska uppsatts och skridskor istället för fotbollen. Skolan konståkningsskridskor är inte att leka med säger jag bara, haha. Jessica gick hem efter en kvart men jag och Denise åkte igenom tiden med storm. Många fina kort och en pardans video. Galant! Ska snart sätta mig i soffan och plugga in det sista till spanska provet imorgon innan Paradise börjar. Undrar vem som vinner, tack Joakim..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0