Hejdå Limpan, hej helg!

Sista dagen på Musikens hus för veckan och det är båda skönt att slippa för några dagar men ändå väldigt sorgligt att veckan gick så snabbt och det är bara en vecka kvar. Vi fick sluta en timme tidigare och fick super beröm av en som jobbar där. ''Ni är dom bästa praktikanterna vi har haft, inte dom dumhuvuden vi hade förra året som inte fatta ett skit!'' Skönt att höra, ohyeah! Vid tre gick vi tre till stan och kolla runt lite. Eller mest Julia och jag och Matilda hängde på, haha. Sen vid typ kvart i gick Julia till Simon och jag och Matilda fika i Stper gallerian. Otroligt gott fast ändå väldigt svårt att få ner allt efter all fika idag. Hann direkt till bussen och jag fick hoppa på vid dörren längst bak, stek! Så där satt Victoria och Rebecka och då så åkte vi bussen hem.
Nu har jag nyss ätit middag och vila mina fötter!
Matilda meddelar att hennes datorer funkar inte för tillfället så dålig uppdatering från hennes sida!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0