Äntligen!

Ja äntligen är det fredag och äntligen är det slut på skola i tre veckor nu! Det känns helt underbart nu, allt är så himla bra. Denna fredag har varit helt okej på alla sätt. Lämnade in uppsattsen idag och sen förhör på so:n. Engelska sista och sen tog dom flesta tian till stan där jag gick med Denise, Beatrice, Julia och Fanny och fika på Coffee House. Jag och Beatrice dela på en Kärleksmums. Fikan med tjejerna var hur mysig som helst. Väntade sen på Oliver och vi tog bussen tillsammans. Nu sitter jag hemma och pratar med Fanny om packningslista för imorgon är det camp ett på Bosön. Sover över där så det blir bara fotbollsspel hela helgen. Blir nog inget bloggande tror jag men hemma efter helgen och sen två veckors prao på Musikens Hus med J & J, underbart! 

                                

                                 
                                                                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0