Äckel potta, äckel potta prutt prutt

Dagen gick som sen storm. Först svenska med en liten Christer som vaknade på fel sida sängen, hihi. Sedan tog alla åttans tjejer åttan till friskis och svettis. Där körde vi ett pulspass typ som va drygt en timme. Det var ganska roligt sådär fast det kunde vara lite svårt. Jag och Maja gick tillbaka till skolan och vi alla åt lunch sedan hk. Vi lagade ugnsbakade potatisar med geggamoja. Super gott! Tog bussen hem och nu sitter jag här och försöker göra läxorna tills imorn. Sista dagen och vi får sjukt mycket läxor. Först franska läxa men dom gör jag aldrig, svenska uppsats som vi ska skriva i skrivstil, engelska glosor, so läxförhör, matteläxa fast dom gör jag aldrig heller. Jag tror det var allt, inte mycket alls !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0