Sky burger

Gårdagen var jobbig men ändå mysig. Efter zuper kemi provet så åkte jag hem, fikade, och sen tog jag bussen tillbaka till stan, träffade Julia, köpte gränbyoverallen. Vidare till Celisius och missa precis att gå in i aulan. Så vi gick runt, tipspromenad, fick uppleva hjärtstillande experiment av Teddy. Sen så gick vi tillbaka till aulan och lyssna på lite  information och sjöng karaoke. Vi tog bussen till stan igen, köpte lite gott, även en julkalender. När jag kom hem, helt iskall hoppade jag direkt in i badet och tinade upp igen. Somna sött och vakna detsamma och kollade på julkalendern och åt choklad, lika gjorde Julia! :D

Två prov idag, ett oförberett matteprov och ett fysikprov som man hade pluggat steeenhårt, vi gillar att ta risker Julia! Kan faktiskt säga att vi hade tre prov för vi fick ett gammalt nationell prov (?) som vi skulle skriva seriöst.  Buss hem med Axel, Johan, Eric och Josefin, gos. Nu ska jag hitta på något att göra, men först ska jag spela ett nytt spel pappa nyss kom hem med. Ha en trevlig fredagskväll.

Måste också lägga ut min juu.

Måste även säga att vaktmästaren Thomas va väldigt snäll idag och gav oss choklad ''bollar'' och godis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0