Poopie

London var som sagt underbart på sätt och vis. Började med ett flyg tidigt på morgonen till London då vi tog en taxi till hotellet, sedan hitta vi ett ställe som serverade kött och bara kött. Vi stanna där i flera timmar och massa skratt och tårar. Lite shopping sen så begav vi oss till arenan, vad den nu hette som Arsenal spelar i. Matchen var som sagt magisk. Kändes faktiskt inte verkligt, men det va det! :D
Efter världens bästa match som slutade 3 - 1 som alla säkert alla vet så var taxi och tunnelbana uteslutet så vi vandra i 40 min hem. Skönt men ändå inte, hehe. Somna direkt när vi kom till hotellet och dagen efter var lika bra. Massa mat och massa shopping. Dock plågsam hemfärd!


Nu ligger jag i Julias säng så ni får bilder från London när jag kommer hem. Nu ska jag mysa med min nussieeee, för hon är bäst.


Kolla vilken söt bild på mig och Johan som Julia och Matilda firra typ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0