Christmas eve

Tänkte slänga in ett inlägg bara lite snabbt. Igår, julafton va hur mysig som helst. Började med frukost på sängen, mys med min lillasyster, sen fick vi syskon ett paket tillsammans som vi fick öppna. (Tradition) Fast storasystern va på jobbet så fick vi filma och skicka till henne, hehe. Fixa sig och leka lite sen så kom släkten. Farmor, farfar, kusinerna, farbror och Mia. Kalle Anka, middag och en antal timmar paketöppning. Fick det jag vill ha + mer, så är lyckligaste tjejen i världen. Jag bara älskar julen !
Va lite svårt att somna inatt för jag har pilla på nya saker och jag har sjukt ont i öronen och halsen! Suck.. Har lekt med nya ps3 spel tills nu och ska snart byta om för ännu en fest. Snart kommer massor hit för amerikansk julafton, love it!



Tre bilder på bästa flygplan i trädet och jag + två av mina små kusiner.

Kommentarer
Postat av: G▲BRIELL▲

Nae fy satan så söta!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0