Is you

Efter den stunden igår med Fanny så hämtade jag ut ett par bilder som jag hade på fixning. När jag kom hem var jag excited och fixade dom direkt, resultatet är där nere plus några julklappisar som ni förmodligen kommer att få se sen. Pratade med JessPess och åkte tillbaka till stan igen och åkte vidare till skogen med systrarna Lambeck. Somnade vid fem, den normala tiden att sova där hemma. Drog in till stan idag igen efter en radda med hat kom ut ur våra munnar. Ja vi kan verkligen. 2011, inga tjockskallar då inte. Vi sa 'TYP' några gånger till dom som inte var värda mera än dom. Mer internsnack skippar vi nu. En fika på 018 med flickorna, gjorde en insats där med. När jag tog bussen hem hoppade jag av vid ica och köpte de två förbaskade tandborstarna och sen fick jag äntligen komma hem till Mami. Slagit in en hel del paket denna kväll och nyfiken som jag är så letade jag efter mina namn på etiketterna och hittade ett stort och mjukt, vill öppna nuuu.
Ska duscha och göra mig fin, eller ja, man kan ju alltid ge det ett försök!


JESSIIII, ÖGAT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0