Angels on the moon

Å äntligen lite lugn och ro! Igår juldans och sen stan med Fanny, först med Jaggo och Magnus, sen en fika på storken. Gosigt värre. Träning på kvällen och kom hem sent. Imorse tog jag bussen själv och det gick galant. Skolan var skön, lekar och sånt. Blev hämtad av mormor, världens underbaraste kvinna. Hon hade köpt macka yoghurt och mer som jag skulle äta innan matchen. Matchen vann vi mot storvreta. Så jäääävla skönt! Efteråt så åt vi middag och fika med farmor och farfar som åkte för en liten stund sedan. Nu har jag duschat och har på she's out of my league som sällskap. Fast skulle hellre suttit på bio med en viss Mrs. Ska sova snart och sova och sova lite mera. Imorgon vet jag inte som händer på dagen. Men på kvällen hoppas vi på bingo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0