Tung och glad

Juluppvisning med hela föreningen som slutade med att Andreas bröt näsan och att Rasmus tand fick stryk. Annars gick det fint fint! Jag var inte med. Tog bussen till Matilda där flickorna va som fixade pizza och jag åt macka. Jacob och Simon var dom första som kom och när musiken började dunka på exploderade mitt huvud och jag fick köra lite halvdant. Hängde mest där uppe med Sofia och Sofia, tack för ni tog hand om mig. Även andra.
Somnade skönt i Matildas säng med tjejen bredvid mig. Vakna några gånger av att Matilda säger att August och Carl ringde vid fyra/fem tiden. Vad är grejen med dig och August ?
Vaknade senare av att valrossarna Jacki och Fanni slängde sig över oss. Tack. Frukost och mys med bästa och sen kom mamma och hämta mig. Gick och la mig när jag kom hem och vakna runt fyra tiden då jag satte på en film. Snart är det mat och fan va jag är tung och glad :)



Mitt lag är dom röda små tomtenissorna och dom blåa är min lillasysters lag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0