Tredje advent!

Vaknade med ett leende på läpparna och försökte verkligen somna om till drömmen men det gick inte.. Låg vidare i sängen och åt gårdagens godis, kolla på tv och bara va. Sen kom pappa och förstörde, han tog mina fjärrisar, tog över min säng och tryckte ner mig på golvet, la snö i min säng och kastade mig i sängen som va snöfull, när jag bara hade trosor o linne på mig. Jag höll på dö av chock! Men han fick ett iskallt glass vatten i ansiktet när han jobbade så, hämnd! Men mina fjärrisar är fortfarande bortaaaaaaaaaaa!!!!!!!!

Åkte på träning och wow va bra det va tyckte jag! Nu ligger jag i sängen, nyduschad och ska snart smörja in min torra kropp och sen blir det lasagne till middag, gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0