Still here

Dagen gick rättså snabbt, engelska bok recension (HAHA), spanska omprov och kemiprov. Kemiprovet var så sjukt kul, Jerre är på min sida, vi är professorerna Lambeck och Frank hoho. Efter skolan tog jag bussen hem med Johan hihi. Sen blev det att åka till stan igen för att möta upp Jessica, vi gick till cykel & skidstället och köpte dom ångestfulla tröjorna. Celsius skolans öppethus kom på tur och där hade vi riktigt skoj. Började med en tipsrunda och fick en varsin klubba som pris. Exprementerade lite också och var nära på att få hjärtattack. I aulan blev det lite allsång också, haha galna. Bussen till stan för att köpa julkallender vilket är ett måste, varken J eller J hade gjort det, en hello kitty dessutom. Nu ska jag läsa lite till svenskasak imorgon, fysikprov också, hurraaayyy!


Kommentarer
Postat av: evelina

jag har en likadan! :D

2010-12-03 @ 11:14:10
URL: http://ealexanderson.blogg.se/
Postat av: julia

hihi misstänkte det :D

2010-12-03 @ 16:28:47
URL: http://tangys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0