Paradise

Vilken skön och faktiskt en underbar dag. Måndagar brukar vara ett helvete men idag är jag nöjd! Förkylningen är ju inte på topp men det är en sak man kan koppla bort. Fysikprov idag och vg på det och vg i slutbetyg, bra matilda! Ingen fotboll och en latte med Julia, slutade efter fotbollen och upp på stan. Ett bank besök och jag var lite rikare på hand när vi gick ut. Julklappsköp och ett par shorts till mig. La även undan en tröja som kommer imorgon och om den kommer imorgon blir jag världens lyckligaste.
Nu sitter jag hemma och inget plugg på hela vecka och det känns som att jag lever i ett paradis, nu dags för paradise hotel.


kärlek till cheyen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0