On the first page

Dagen började med att jag lyssnade på en app som spelar in under natten om man pratar i sömnen, vilket jag gjorde, något var gott verkade det som haha. Runt nio åkte jag med far till läkarhuset, det blev bara ett blodprov så det var lite knas, får se hur det blir när dom skickar väg det där. Kom till skolan då det var juldans på idrotten, sjukt kul var det! Förberedning på nationella på svenskan. På so såg vi en film om Kina, eller ja, såg och såg, jag tog en liten tupplur och vaknade som ett frågetecken. No var det efter då jag bara längtade hem. Eftersom jag skulle vara snel mot Matilda så cyklade jag till skolan så att hon skulle få sällskap, men naaj hon åkte bil för hon trodde tvärtom. Så i kylan cyklade jag hem, resan slutade i tårar. Bytt till mjukisar och satt upp håret i en bulle och ska ta lite fika, kanske kolla på film också. Mamma kommer snart då hon får ta hand om mig, hjälpa mig att förstå, för jag kan inte, jag vill inte.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0