Jag kan inte ens gå utan din luft i mina lungor

Hej alla coola som läser våran dunder blogg. Hur är det med er? Med mig är det sådär faktiskt. Har mått bättre om man säger så, men ska inte klaga. Finns andra som mår sämre än mig.
Vaknade en timme efter jag somnade + 4 ggr till under natten för jag la mig på mage. 05.30 väckte Victoria mig och vi fixa frukost och gick upp och sjöng till mamma för idag är det mammas dag. Hon är bäst, min älskade mamma. Efter massa paket öppning, frukostmys, morgonkramar och massa leenden så var det dax att börja fixa sig till skolan. Mådde så otroligt dåligt men ville verkligen inte visa det idag, till slut gick det inte att dölja. Stannade hemma idag med Victoria som är ledig idag. Victoria åkte till Gottsunda och köpta pepsi och lunch. Lilla Emma och mamma kom senare hem och som alltid när Emma kommer hem så blev det massa kramar och pussar. Badade ett varmt bad för att försöka lugna min mage och det funka faktiskt lite. Middag med Lambeck tjejerna, bäst. Nu ska jag fortsätta att mysa med mina tjejer.

Nu när Jocke läser det här tänker han ''Jävla amerikaner'' VISST HAR JAG RÄTT?

Kommentarer
Postat av: jocke (:

fan så jävla amerikanskt funkar inte -.-

2010-12-07 @ 21:21:32
Postat av: Jessica

hihi, knew it!

2010-12-07 @ 22:09:20
URL: http://tangys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0