I don't give a fuck

Dagen var bra! Tog mig en sömn på lektionen idag igen, det gååår inte att vara vaken när det är mörkt i rummet och det är en ointressant film. Sköna lektioner nu dom här dagarna, inte jobbigt alls, för det räcker nu. Ingen spanska, hur underbart är inte det liksom?! Efter skolan tog jag bussen med Fanny ner på stan. En fika på waynes, hur mysigt som helst och kunde inte sluta prata. Vi satt där i några timmar då jag kände mig tvungen att gå. Ska åka till träning så småning om.
Skulle läsa european union idag, men det blev onion. Inte ens 'glada' Jessica kunde hålla sig för skratt, kanske inte låter så kul. Men tro mig, jag tyckte det!


Kommentarer
Postat av: Jessica

tack, jag vet att det är den bilden. ta bort

2010-12-09 @ 21:31:12
URL: http://tangys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0