Hjärnskakning

Dagen började bra och slutade inte så bra. Början på fotbolls lektionen så fick jag ett skott i huvudet. Så det blev att sitta och försöka överleva värken. Hade Johan som tog hand om mig, pilla mig i örat typ. Nelly fick åka med mig hem så jag inte skulle svimma, tacktack. Kom hem och mamma hämtade mig dirr. Åkte till akuten där jag varade i cirkus tre timmar med fyra olika doktorer och sjuksköterskor. Gick väl helt okej, men blev så trött från smällen att jag sov mest. En mellan hjärnskakning blev det, om jag spyr eller mår sämre inom närmaste 24 timmar måste jag in igen. Nu ligger jag död i soffan och äter skumtomtar.


Kommentarer
Postat av: julia

<3

2010-12-13 @ 20:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0