Hej mitt vinterland

Haft en super mysig dag (Jag använder ordet 'mysig' för mycket ja!). Åkte ner på stan med Julia, snacka om lite grejer. & det absolut sista gången jag tänker ens tänka på dig. Varje gång jag loggar in på facebook kommer jag inte tänka på dig äckel. Hur underbart ? Vi träffa Fanny, Mathias, Jocke och co nästan direkt när vi kom och så hängde vi lite med dom gossarna. Till slut blev det fika på 018 med Fanny och Julia. Hur gött som helst! Tog bussen hem med största leendet på läpparna. Två gossar framför mig kunde inte heller sluta le så till slut så skratta vi alla tre åt ingeting. Nu så ligger jag och pratar med en gösse i telefon och kollar på tv. Ska snart lägga på och äta middag. Pöws sötnowsar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0